låt mig få träna : 140202


Det viktigaste för mig just nu är att få träna.
Det finns mycket som är bra med att träna, det vet ju ni också så det behöver vi inte dra upp.
Men för mig är det så viktigt just nu för att:
 - jag villa absolut inte att mina nya arbetstider ska göra att jag lägger av med något jag äntligen byggt upp.
- jag vill absolut inte att ett proppat gym av människor med nyårslöften ska stoppa mig, jag måste stå ut.
- jag är en person med ett svängande humör privat, men låt mig bara träna så kommer jag i balans.
- just nu är jag så innibängen trött, somnar vid 21 VARJE kväll (även på helgen) i soffan, men när jag tränat känner jag mig milvis mycket piggare (jovisst beror det också på celsius intaget)
- oavsett hur jag ser ut utåt så mår jag så fruktansvärt bra innuti av träning vilket jag hoppas syns på utsidan.
- jag älskar att få möjligheten att träna på DAGEN och då ägnar jag gärna delar av helgen åt träning eftersom jag inte längre har den möjligeheten under veckorna.

Jag tänker inte skriva till er andra att ni ska träna och varför.
Alla gör som de vill men för mig har det verkligen blivit ett skönt beroende jag inte vill tappa.
Just nu har jag svårt att hinna med så mycket träning jag vill, vilket jag tror är bra, för annars hade jag kört för många ggr i veckan och tagit ut mig och sedan tappat det, som jag gjort så många gånger förr.
Jag är bara rädd att jag inte ska hinna så att det blir för lite, men just nu MÅSTE jag prioritera träningen för mitt eget bästa.

I just love this game.
Mina egen komponerade pass ska vara svettiga, tunga och med snabba repetitioner som i tabata och cirkelträning, då går jag mest störst leende från KMTi.  


(psssst om 12 dagar fyller jag år)



e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar