julefrid : 131223



(Klicka på play)

Ah!
Julefriden infinner sig, nåväl stämningen kanske inte är helt på topp med det bara landskapet där ute, men här inne är det jul!


Vi har införskaffat stans största gran (bilderna gör inte storleken rättvisa) men den är hiskligt fin.
Den är tät och doftar i hela lägenheten.
Allt är klart inför helgen.
Nästan helt klar inför juldagsfesten också.
Trots att vi inte fick en vit jul så njuter jag så av denna jul.
Ynnesten att få vara ledig innan, under och efter jul är en sådan julklapp att jag nästan spricker.
Glädje över hur bra min kropp mår efter höstens träning var i dag oslagbar när jag inför helgen körde 75 min spinning och kände att jag kunde ha kört på en timma till!
Känslan av att Linda, Dave och Elsa bara kan knalla hit på en köpp glögg och vice versa är ju makalöst skön och så roligt! Äntligen ska de få vara gäster på juldagsfesten!
Ja, just nu mår jag riktigt gott, och det är väl egentligen det enda jag riktigt önskar i julklapp, att få fortsätta känna så!
Ibland vågar man inte riktigt säga det, för då kanske det vänder, då kanske det händer något.
Men, nä man ska njuta så länge det varar för det kommer ju dalar, det vet vi.
Så med familj och vänner ska jag njuta av denna jul!


Nu drar jag och P på premiär av julskinkan hos Mami och Papi under denna uppersittarkväll.
Så riktigt riktigt God Jul på Er!


e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar