rimligt : 131116


Skulle ta en bild på mina nya bra brallor.
Jag har väntat att DrDenim ska få in min storlek igen.
De kommer aldrig in.
Jag har väntat sedan i somras.
Nu pallade jag inte livet utan svarta bra byxor längre.
Ramlade in på NeverDenim och på fem minuter var det klart.
Svarta, hög midja och med helt rimligt mycket stretch.
Det blev inga bra bilder.
Men det blev ett exempel på hur jag troligen ser ut när jag tränar.
När det ska värmas upp på olika pass.
Upp och ner åhej och hå.
Något annat väldigt rimligt är att när man har tränat åka hem till Sara och baka egen pizza på sten i ugnen.


Slicka mig om munnen vad gott!

Å just det snart kommer Sara och lilla familjen hit.
Tyvärr har jag ingen sten i ugn, men jag har en jäkligt bra ugn så något ska jag nog se till att få ner i deras små magar.

Nä tillbaka till min lediga lördag, imorgon är det ut i tut igen!

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar