miss electronica :130329


Tomorrowland Belgien 2012.



Ja ni som gillar elektroniskmusik med mig ni förstår vidden av detta youtube klipp och längtan efter att få delta i 2013 version.
Det är verkligen vansinne, varför visste inte jag om detta (om det fanns) när jag var 20 år? 
Skitsamma, jag skulle lätt kunna gå nu med.
MEN jag fick nys om denna festival alldeles för sent.
Utsålt.


Lika bra kanske för det kostar som en veckas solsemster typ.

Så jag efter att jag tittat på klippet tio gånger i rad fick jag inse att Summerburst får räcka. 
I alla fall denna sommar.

Så ska jag äntligen få tummen ur och boka Summerburst. Har inte kunnat det tidigare pga oviss jobbsommar.
Så nu när jag vet mer om min sommar går jag in på Summerburst STHLM.
Slutsålt.
Det var en av få saker denna sommar jag verkligen ville genomföra.
Summerburst GBG då?
Biljetter finns, men finns ledigheten den helgen?
Det vet ingen än.

To be continued.


Idag fyller min fina pöjk år.
Han fick kladkaketårta på sängen.

Gla Pösk!

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar