det bortglömda : 130221


Här de bortglömda bilderna. De som ingen skulle se eller som jag helt enkelt bara klickat in i iPhönen och sedan glömt av dem. Det finns ett antal sådana bilder. Här är ett axplock.

Sådant som en ny tatuerad sleeve, sovande kollegor under jobbnätterna, nödvändiga grismasker och vinnarna av OLW kampen där RANCH kommer att komma åter. Lycka.

Annars då?

Ja om förra veckan var den bästa so far detta år så fick jag kontrast denna vecka.
Ska egentligen inte klaga, allt har flutit på, inga stora missöden men det är bara en så sjuuuuukt tråkig vecka. Så där som november brukar kännas.
Som tur är kan jag leva på förra veckans good feeling som den gav!

För denna veckan är det
1. INGEN PRAKTIK
2. Skriva PM vecka (vetenskapligt arbete för er som ej vet)
3. Läsa artiklar läsa artiklar
4. Jobbhelg

Varje dag blir jag dock glad, för varje dag när jag hinner träffa vänner, träna, laga mat och göra allt det där inser jag att HÖSTEN är över och LIVET ÄR TILLBAKA!
Det är så innibängen skönt.

Som ikväll, spinning med Lady Gaga tema! Hur bra är inte det?
För övrigt tror jag spinning för mig är som löpning för det som springer.
Jag har alltid undrat hur folk kan springa mil efter mil och verkligen NJUTA. 
De säger ju det, att det är som terapi, att det rensar.
EXAKT så är spinning för mig.
HÖG HÖG musik, svett och gå in i sig själv.
Helt underbart.
Det är därför jag varje år provar att springa, för jag skulle verkligen gilla det tror jag, synd bara att mina knän misstycker om det.
För jag gillar enkelheten med att ta på sig ett par skor och kuta ut.



e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar