never give up :130227

Inte min dag.
Inget har direkt gått fel.
Allt har bara känts ofullständigt.

Låt mig få göra.
Låt mig få tänka.
När facit kommer före jag tänkt kommer jag aldrig lära mig.

Känslan att jag kommer aldrig fixa det här har legat som ett moln över mig hela dagen. 
Då är det ändå inget fel jag gjort. Jag har bara gjort för lite.

Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter till framsteg, jag blickar fram mot den istället och mot nästa vecka!


Don’t stop, no, I’ll never give up
And I’ll never look up, just hold your head up
And if it gets rough, it’s time to get rough
They keep saying:
Don’t stop, no one’s ever enough
I’ll never look up, never give up
And if it gets rough, it’s time to get rough

Just nu längtar jag efter min kusin, hennes citronpress och några avsnitt av super familjen.

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar