hundratrettiotrepoäng :130115


Jag tänker tankar jag inte tänkt förut.
Jag ser andra på ett sätt jag inte gjort förut.
Jag vet inte vad detta beror på.
Om jag skulle slå slag i vissa av mina tankar skulle det säkert se ut som en trettioårskris. Bara för att jag fyller det om ett år. Hade jag varit 24 hade ingen brytt sig. Då hade bara folk sett det som en förändring. Helt vanlig.

Igår hade vi den värsta tentan av dem alla.
En tenta på 133p som max poäng och då var inte alla frågor stora 8 p frågor. Så då kan ni ju förstå att det var X antal frågor att rabbla sig igenom.
Dessutom skulle vissa lärare skrivas på lösblad och andra i tentan. Bara det att de som skulle skrivas i tentan fanns det ingen plats för. Så det fick skrivas på lösblad ändå.
Så allt var huller om buller vid inlämning. Dessutom vet vi att den som har hand om tentan har en tendens att ”slarva” bort papper. Kul.
Så nu är jag nervös för resultatet och om lärarna får fram papperna.

Jag går alltid tidigt på tentor.
Går in skriver som fan tömmer ur allt jag kan dubbekollar tentan och går ut.
Jag går alltid bland de första.
De två senaste tentorna har jag suttit längre än någonsin.
Den här tentan gick jag inte ens bland de första.
Jag har redan kommit på mitt första fel på den.

Nä nu lever vi i förnekelse i tre veckor!
Antingen var detta den SISTA tentan eller så blir det omtenta.

Inatt är det dags för natt ett av två av mina SISTA nätter på Orto som är schemalagt, sen blir det timanställd och jobba extra endast under praktiken!

tänk om man hade haft en biljett direkt efter tentan från Örebro till någon härlig plats.
Som HighwayOne Californien.


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar