strict : 120308



Oh!
Det har nästan gått en vecka igen.
Men när jag vaknade efter de nätterna kom ju Robban hit och vi fick en massa kvalitetstid, så skönt att hitta tillbaka igen. Ett år sen sist vi sågs kom vi fram till.

När hon kom på fredagen bjöds det på Pad Thai och vi sörpla rödvin och fick danssuget i bena. Planen var faktiskt att inte gå ut på baluns denna gång. Men vi kunde inte hålla oss och blandade drinkar på det som fanns hemma.



Mörk rum och Cola är som godis.
Så varför inte toppa med godis?
Och en isig jordgubbe i brist på isbitar. Var nära på att det blev majs. Tror på det.

Jag förväntade mig INGET av Karlstads uteliv denna kväll. Fredag.
Koriander fick det bli som senaste hundrafemtionio gångerna varit trööökigt.
Men OJ vilken skillnad det var denna kväll.
Havanna Club som hade någon happening och den vanliga über sönderdjade musiken kompades upp med ett band med lite havanna stajl på.
Saxofoner och fräsiga trummor.

Så det blev en jädra bra kväll faktiskt.

Sen hade vi slapp och mys resterande delen av helgen.
När måndagen kom fanns heller ingen tid för blogg.

Måndag till onsdag var jag konstant på jobbet.
mån kväll + tis dag+kväll och toppat med en dagtur på ons.
Förvånansvärt pigg igår men dock soffläge.

Idag sov jag ut.
Innan jag piffade mig för en liten tur i Saabeln.

Ibland vill man liksom bara strikta till sig i stilen.
Så jag slimkammade håret. Tog på svartaskjortan och kängorna.
Såklart de rödaläpparna för att liva upp.








e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar