teatime : 120309



Igår hälsade jag på gullungarna. 
En snabbvisit men kände att måste få en liten dos innan ännu en vecka sprungit förbi.
Tiden går så fort alltså och de äldre och visare säger att det bara blir värre med åren, va fan då kommer jag ju inte en hinna vakna innan jag ska sova?


Nu mer är jag återigen tedrickare. Jag har alltid gillat te men liksom tar mig aldrig för av det.
Robban kom med två underbara muggar och Roobios te.
Jag verkligen älskar muggarna. Lite råa. Precis min stil och grymt drickvänliga. 


För ca en månad sedan plåtade jag det kallaste bröllopet ever.
Det vr kallt utanpå och varmt innuti kan man säga.
36 minusgrader men en härlig värme inne på bröllopet.
Ville bara visa er delar av resultatet, ifall ni någon gång skulle vilja gifta er, eller ja bara fotograferas på något sätt. Porträtt, barn, student med mera.
Kika in på










e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar