Nu går solen ner igen : 120301




Promenad i bästa Florenströjan idag.
Ibland glömmer jag att jag bodde där några månader av mitt liv.
Att jag skulle plugga där i ett år.

Denna vecka är jag nattuggla då är det viktigt att lapa lite sol innan den går ner igen.
Som jag tidigare nämnt gillar jag alla arbetspass på sitt sätt även om de också har sina nackdelar.
Nattjobb är ett skönt break från det vanliga avdelningsjobbet.
Men det kräver också att man kan sova mellan passen.
Denna vecka har det inte varit någon vidare sömn tyvärr.
Så det har gått lite tyngre än vanligt men inatt är sista natten!

Imorgon vaknar jag till ett kärt återseende då Linda Robban Kjelle Kjellman dyker upp!
Ska bli så kul att få ta igen och komma ikapp varandra!


För övrigt börjar jag bli riktigt irriterad och orolig över mina förbannade knän.
Nu känns det när jag GÅR.
Bu.

I skrivande stund försvinner solen bakom husen.
Tolv grader och sol.
Me lajki.

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar