Vinterbröllop : 120205.


Vinterbröllop, så himla vackert.
Rent.
Speciellt när graderna på själva bröllopsdagen når -36.
Herrejösses det var mest tänkt utomhus fotografering.
OJ OJ OJ.
iiiin uuuut iiiin uuut.

Graderna steg till -25 någonstans när vi skulle fotografera i alla fall.
Nästan varmt ju!
Hur som helst blev det snabba bilder och poserna blev kanske inte alla jag planerat.
Jag var relativt varm tillskillnad mot stackars brudparet.
Det var lite stressande.

En utmaning som fotograf minsann.
I sista stund hade vi en inomhus lokal som ingen av oss riktigt visste hur den skulle passa.
Den kanske inte var ultimat men med min assistent Ps hjälp som hittade två fina vita dörrar tror jag vi klarade oss fint ändå!

Har ikväll påbörjat första högen bilder.
Då när bruden sminkas och piffas.
Detaljbilderna ser himla bra ut!
Här ovan får ni en sneak på dem.

Vill inte lägga ut fler då jag inte hört efter med brudparet ännu huruvida de vill visa upp sig eller ej.

Marie och Christer är nu herr och fru Jönsson i Höljes!
Ni klarade det galant, trots frusna vattenledningar och andra missöden, men det är så det ska vara på dagen D.
Tack för en fin dag igår!


Nu ska fotografen återgå till arbetet.
Så himla kuligt!

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar