fotografoutfit : 120202


Denna skapelse har jag suktat efter på Monki.
800 kr från start. Pengar jag inte kände jag hade i höstas när andra saker skulle inhandlas inför vintern.
Speciellt då denna inte skulle hålla länge eftersom det var vinter på g, trodde vi i alla fall då.
400 kr på rea.
Fortfarande hittade jag andra saker som fick mig att tycka det kändes onödigt även om det redan då var billigt.
Nu hade jag glömt den, eller jag försökt förtränga den.
I måndags fanns den kvar. I storlek och 200 kr.
Tjopp så låg den i MIN påse.

Blir även fint på vårkanten att bära denna.
Its mine!


Som de flesta vet fotograferar jag. Då bland annat bröllop.
Så himla svårt att klä sig för. Speciellt då jag även varit gäst.
Till helgen ska jag fota igen, då mer i egenskap som fotograf än gäst även om jag känner bruden.
Har länge tänkt införsakffa något med byxor till som jag kan ha på just bröllop eftersom jag behöver vara smidig. Olika positioner där man står på huk eller kravlar runt är inte ovanligt som fotograf.
Kostym blir liksom för stelt att röra sig i.
Dessutom behövs en allround outfit som funkar sommar som vinter.
Vissa delar hade jag redan, men fulländade den i veckan.


Så anlitar ni mina tjänster till ert bröllop får ni en fotograf som ser ut såhär!
Toppen kan ju bytas ut så man inte ALLTID ser lika ut.
(Om jag inte är gäst också, då kanske något annat åker på)

Kolla in mina verk och boka in mig:


Kavajen är blank och löst sittande vilket ger större rörlighet.
Oftat står en fotograf med armarna en aning uppåt och det blir jobbigt med vanliga kavajer.


e.

1 kommentar:

  1. Snyggo!! Monkiskapelsen var ju gôrfin.. Spännande det ska bli att se alla bröllopsbilder sen! ;)

    SvaraRadera