min dag : 120215


Vaknade till frukost på sängen. Trots att klockan var 05.20 gjorde han det min P.
Första buketten tulpaner för dagen.
Galet fina i rosa/vitt.

Eftersom jag redan var firad i helgen så bjöd jag bara på lite födelsedagsfika.
Linda är som sagt hemma så vi förösker ses allt vi bara kan och så även igår.

Kladdkaka med vitchoklad och hallonfrosting var dödens gott.
Å så några blåbär dom dekoration.

Andra buketten tulpaner väntade utanför min dörr när jag kom hem.
Så glad!
Min fina Barrner skickade mig en stor bukett vita tulpaner.

Terese kom den en tredje buketten och jag blir lika glada för alla tulpaner.
Det kan jag bara inte får för mycket av.


En himla fin födelsedag även om jag jobbade.
Familjen får fira mig när jag är ledig så jag kan bjuda dem på något gott också.


Va, var det alla hjärtans dag?
Äh min P kommer aldrig få uppleva den som romantiskt.
Den dagen kommer alltid vara MIN.
Det är ingen hjärtedag, det är bara min födelsedag :D

Tur att det inte är jul för det hade jag inte kunnat slopa lika lätt.


e.



1 kommentar:

  1. Synd att jag jobbade kväll, annars hade det där fikat suttit fint :-)!

    SvaraRadera