de senare tjugotalen : 120213.




Hej och välkomna till mig och min man.
Vi har ingått äktenskap i helgen och P har fått flytta ut.

Ja ja... P får vara kvar åtminstone till imorgon.
Jag fyller ju år.. å ja det är alla hjärtans dag, men det är MIN dag.

Jag har redan firat den med fest här i fredags och tre och halvdags ledigt men eftersom Linda (woop woop) är hemma så ska vi se till att ses så mycket det bara går. Så jag bjussar tjejerna på lite mer födelsedagsgodis imorgon.

Att närma sig tjugofem och åren efter det är fasen inte så dumt vill jag säga er med åldersnoja.
Köll bare så kul jag har haft!



Tjugofyra: 
Jag bodde i en studentlägenhet och levde loppan.
Festen i husets festlokal som jag bokade titt som tätt ofta tillsammans med Barrner.

Tjugofem: 
Bilden är från när jag fyller år (ja jag fick en Soda Streamer.. lycka!), ett par dagar senare hade jag ett litet kalas med blomtema men brakkalaset hade vi på sommaren allihop och även DÅ överraskade Linda med att komma till festen. Alla hoppades innerligt att hon skulle kunna vara med men vi visste alla (nästan alla) att det inte skulle bli verklighet.
Men den största önskan på vår stora 125 årsfest slog in!!!!

Tjugosex:
Det var SNÖSTORM ute och jag hade bjutt till uppklädd fest med Kavaj som klädkod.
Först såg det ut som ingen skulle kunna ta sig fram.
Slutet gott allting GOTT!

Tjugosju:
 Firade med kanottur i Thailandet!
Inga fel!

Tjugoåtta:
Det är imorgon det, som sagt redan firat i fredags med en som sagt galen överraskning.
Linda ringde och sjöng för mig (från USA trodde jag) slutet av låten blev i surround.... då hon smög in genom ytterdörren!

Vilken chock!!

Jag bara älskar att fylla år.
Trots att jag hatar att bli sjungen för och öppna paket inför folk.
Jag ÄLSKARRT!



e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar