Ullis.


Så hamnade vi här under vår sydsvenska tripp.
P som VILLE dit tycket faktiskt det var rätt sköj.
Han är en sann shopper.

Mitt bästa köp var utantvekan denna:


Så jästrikens skön att jag går av. Åsså nya lurar.
Igår kväll efter jobbet var det jag, lurarna, sparkdräkten och mina ProMarkers.
Japp även jag kör ProMarkers och jag målar för fullt och vill helst inte gå till jobbet idag heller, vill helst sitta i sparkdräkten och måla.

En bråkdel. Puh.

Idag besökte jag ÄNTLIGEN Linn på Honeycut.
Vitt. Kort. Maskinkort.
Idag lockade vi lite och gjorde fint.
Tar mer bilder på nacken en annan dag då jag skalat lite mer där nu.
För nu hinner jag inte, jag måste ändå till jobbet.



Dagens tips:
Grukvatten är sjuk gott.
Faktiskt.

e.



1 kommentar:

  1. Snyggo!! Jag vill också ha en sån där sparkdräkt, ser så grymt sköna ut.. Kanske får bli en tur till Ullis innan jul ändå, vi får se. ;)

    SvaraRadera