feet first : 131106





Pedikyr är något jag sällan unnar mig-
Det har skett på resor i USA och Thailand.

Fötterna får sällan särskilt mycket av min uppmärksamhet, på somrarna lite mer då de syns mer och jag gillar att piffa med lite färg.
Fötter är ju så fula så nåt kul måste de ju få!


Så nu har jag faktiskt gått till ett ställe i stan med hyffsade priser och unnat fötterna lite lyx.
Nu senast i fredags var det dags för höstgarderob på fossingarna.
Det fick bli ett svartlack.
Lacket sitter som berget länge!
De "hyvlar" bort förhårdnader och gossar till fötterna riktigt.
Du får en lättare massage på foten också, första gången var det to die for, denna gången var den lite kortare och sämre.




Absolut värt ett besök för arbetströtta/träningsslitna fötter.
NailsForYou finns i stan och ute på Bergvik.




e.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar