växer bit för bit : 130321


Ja det var då exakt det jag behövde.
Skidor, sol och skratt i överflöd.

Startade sedan denna vecka med att flyga själv.
Co-pilot var med mig vid start och landning, i övrigt svävade jag själv, ett knapp tryck bort från min co-pilot.
En läskig men skön känsla.
En känsla som gör att man växer.
De två första veckorna på Väst är över.
Jag har gått med en bra handledare även här.
Mån om att jag ska veta vem jag går med även de dagar hon inte är där när jag är där.
Det uppskattas!

Nu är det två veckors tråkstudier innan de två sista veckorna på Väst med ännu en ny handledare.
På något vis ska det ändå bli skönt att komma tillbaka till Öst sen, känns som hemorten i allt det här.
Komma tillbaka och visa vad man kan på något sätt.

Denna vecka har jag som sagt flugit endel själv och vissa absolut inte gjort något utan uppsyn.
Det beror helt på vilken operation.
En dag hade vi aortaoperation.
OMG!!! I vanliga fall är anestesisköterskan själv under operation på sal men på aorta var anestesiläkare med hela tiden. Det var så mycket apparater och folk att jag inte visste vad jag skulle bidra med, försökte i alla fall. Inte en operation jag står som ny på i början om man säger så.
Puh.

Det går fram vissa dagar och vissa andra tar man några steg tillbaka.
Summan är att jag växer och det är det viktigaste.



e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar