en dagens tack : 121023


Helt sonika kör vi en dagens outfit.
För att "slippa" tänka lite emellan jobba, plugg och föreläsningar.
Det går minst sagt i hundraåttio just nu.
Så idag inför eftermiddagens föreläsning i Örebro pimpade jag mig lite.
Naglar och allt.

Favoritbyxorna kommer från H&M för hundra dagar sedan.
Sjukt sköna.
Tröjan är en finstickad oversize variant från Vila.
Skorna var sista paret när skoupunkten sålde ut förra säsongens skor.
Halsbandet är en liten kam från Monki.
Clutchen är från samma ställe.
Toppen av budget är klockan från U&P.

Passade bra med all denna budgetlyx nu när man titulerar sig student.
För annars bär jag ju bara Chanel och Dior.



Förrförra veckan var det skola och jobb måndag till söndag.
Förra veckan var det skola och jobba måndag till måndag.
Och idag fortsätter det.
Så summa än att från den 8 oktober fram till 26 oktober finns inte EN ledig dag.
Efter det blir det nästan värre då det är TVÅ veckor kvar till stora tentan.
Fast på lördag kväll ska jag vara ledig!
Jag ska umgås med min syster och sova över där och busa med mina älskade små pinglor.


Helt enkelt, jag kommer inte vara ledig förrän till jul (OM JAG NU INTE JOBBAR DÅ!)

Men det är "bara" ett år.
Det går fort och det kommer vara värt allt, 
bara jag klarar utbildningen och får jobb.

För det är ett vansinnigt intressant jobb jag läser till.


e.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar