tänkte : 120913


Skrev just en massa tankar.
Tankar jag först ville dela.
Sedan raderade jag allt.

Hade det varit för 12 år sedan på Lunarstorm dagboken.
Då hade ni fått läsa allt.
Då skrev jag allt, naket, öppet och ärligt.

Senare hade jag en utställning på Värmlands Museum.
Då var jag nitton och fotograferade.
Tillsammans med mina bilder ställde jag ut min dagbok.
Den bara stod där.
Så alla fick läsa.

Snacka om naket.

Herr Broos ville faktiskt köpa ett exemplar av dagboken.
Han fastnade så för den.

Så blev det aldrig.
Lite glad är jag för det idag.
Det räcker med att den som hela den dundrande dagboken handlade om faktiskt fick ett exemplar när vi skildes åt.

Man ska aldrig lämnat något skrivet efter sig heter det.
Ibland kan jag få lite ont i magen av att han har den där dagboken.





Hej jag är nitton/tjugo år typ.



e.

1 kommentar:

  1. Shit, vi var inte stora då inte... Kan sakna den där nakenheten man hade då, att vara försiktig är ju också lite tråkigt. Odramatiskt men tryggt. Älskar att läsa när andra vågar dock!

    SvaraRadera