Sommarkort : 120807


Så har första arbtsveckan dragit igång.
Börjar med två lediga dagar, man ska inte ta ut sig i förskott.
Startar på riktigt imorgon och kör hela helgen så jag får nog min beskärda del.

Så innan det drar igång på riktigt så kollar vi på ännu en av veckorna från semestern, nämligen den på Bästkusten med familjen Ideborg!

Av en slump hade de hyrt en stuga på Saltviks Camping (Grebbestad).
Campingen som jag och Linda (USA) haft så många roliga somrar på tillsammans, då hennes familj hade en villavagn där.

Då var campingen och kusten en idyll.
Kusten är det fortfarande men campingen, ja den hade de inte gjort något med sen Linda och jag var där sist verkade det som.

Fast vad gjorde det, vi hade lika kul ändå!




Hur lycklig kan man bli för lite grönsaker?
SÅÅÅHÄÄR!









För er som inte vet hur Daniel ser ut, Agnes är sjuukt likt sin far.


Kvaliteten på minigolfen var såpass dålig att de lånade ut klubbor gratis.
Men vad gjorde väl det?







Matilda är en försiktig tjej.
En dag var bara jag, hon och P på en badplats.
Från att ha smugit i klängandes på mig från bryggansstege sa hon tillslut:
" Nu får du aldrig mer ta emot mig när jag hoppar"

ÅÅÅÅKEEEJ!
Tack och lov för flytdynorna (hade givetvis aldrig tillåtit det annars), men jag gjorde mig redo för det värsta i alla fall.
Shit jag är så nervös av mig när det gäller barnen, hur ska det gå med egna?

Men efter det hoppet ville hon aldrig sluta hoppa och det är så kul att se när hon vågar!
För hon kan så mycket min Milla!



Så besökte vi det underbara Fjällbacka ett år efter Linda och Daves galet underbara bröllop, just här på Bryggan!

Så himla kul med flera dagar med älsklingsungarna!



Men nu, 
öser regnet ner och sommaren är slutt.
En sommar som aldrig blev sommar.
Fast jag har trots att regn haft en grym sommar som faktiskt haft ett mycket varierat innehåll.
Nu börjar jag bli lite sentimental för att den är över.
Stockholmsveckan, möhippan, bröllopen, kusten, PiP och pysslet hemma.


Fast med tre inbjudningar på två dagar till stora fester i höst känns det som hösten kan bli rätt kul den med! 


e.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar