ett dekadent sthlm : 120720


Im so sorry really sorry.
MEN semestern har startat med BULLER och BÅNG.
Bloggen har fått vila under en dekadent vecka i Stockholm.




Den här sköna bönan mötte upp mig i ett solig Stockholm i lördagsmorse.
Kusin Sofie eller Syrran Soff.

Jag vet inte om jag med ord kan beskriva den senaste veckans framfart.
Jag låter er se bilder, ni som följer mig på Instagram (erikalouisekristin) har redan sett endel.
Men här kommer allt på en och samma gång.




















HomeMadeHotShots. Svira. På glid. Efterfest. Sol. Galet regn. Skor i handen. Sommarasfalt. F12. Kungsholmen. Bandhagen. WhiteLady. Rederiet. FinnCrisp. Debaser. Köttbit. Sömnlös. Sanslös.



Orden räcker inte till.
Vi åkte på en festival och charter på en gång utan att lämna staden.

Tack alla inblandade.
TACK!


e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar