Anna Möhippar : 120723

Från Stockholm hann jag hem en dag för att packa om väskorna och ta bilen ner till Göteborg.
Där mötte jag upp ett gäng människor och överraskade Anna på perrongen när hon och Emma kom från Värnamo.

Annas Möhippa var igång!!!


Hon fick simma konstsim (vi andra med) äta lunch i en solig park, köpa färska kräftor som hon slutligen snodde, posera mer eller mindre avklätt för nästa års kalender (som var mitt uppdrag), rita av folk på spårvagnen för att tjäna ihop sin middag(anna är grym, kolla hennes sida), käka tapas på en restaurang som inte tog beställningar live utan via sin iphone, trots att det FANNS personal så sa de att nej vi finns inte (märkligt var det), dricka drinkar på gbgs hetaste salasaställe och dansa sig svettig!


Nu hoppas vi hon är urdansad och urdrucken för ett liv som gift.
Äh vad jag vet kommer hon fortsätta dansa och dricka, tillsammans med sin Emil!



Om två veckor smäller det, som vi längtar!





Själv njuter jag att vara hemma även om det även denna gång är kort.
På onsdag vänder jag kosan mot en klassisk svensk sommarsemester på underbara Västkusten!




e.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar