Whitescalp : 120424


Jäkla hemma färger kan slänga sig i väggen.
Om de inte biter på mitt ljusblonda orginalhår så biter det inte på något.
Crap Schwarzkopf!

Tacka vet jag Linn.
Linn och Honeycut.
Hon är välbokad och det kan jag förstå.
Sjukt duktig.
Hon klipper både mig och P.
Vill man ha en tid hos henne gäller det att vara ute i tid eller att hon vet vem du är så hon är snäll nog att ta an dig över sin lunch.
Som hon gjorde ned mig idag när inte tiden efter lunch räckte för både färg och klipp.
Preppade blekning och tog lunch medan det verkade.

T A C K !

Nu är jag mig själv igen med kritvitskalp och snaggelisnaggad nacke.

 






Tittade just ut mot vattnet som rinenr utanför fönstret.
Björkarna har påväg. 
Grönt skönt ljus där ute.

Fi jästrikrens vad jag längtar till amerikat och efter Linda.

8 jobbpass kvar.
(hoppar lite högre nu)



e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar