kaoset på karlagatan.



Kaoset fortsätter på Karlagatan. Saker överallt från det tredje rummet som vi som sagt försöker styra upp med lite skrivbord och förvaring. Många saker har vi.
Jag försöker andas i kaoset och ha tålamod. Förösker intala mig att städa och göra fint får bli sen. Helt enkelt.
Under tiden P köppler och donar med kablar och lampor som jag inte kan ett dyft om gör jag min livs första rostbiff i ugn. Sånt som inte P förstår ett dyft av men gärna äter.



Det blir fint i alla fall. Så småningom.
Äntligen har vi sänglampor, dimbara. Det som saknas nu är sängborden.
Projektsängbord står lite still just nu. Golvet funkar ju fint det med att ha saker på.


I studion har vi fyndat en ögonsten på Solareturen.
Ett gammalt arkivskåp som sväljer massor med förvaring och är grymt snygg också.
Den fick sig en omgång med penseln innan den kom på plats.


En till sneak från studion. Hyllor med krokar att hänga saker på.
Äntligen får mina kameror se världen igen. Mycket fiffig lösning.



Åter till rostbiffen. Ska bara hoppa över några lådor, en pilatesboll och en och annan dammråtta påvägen.


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar