home.

Kunde liksom inte hålla mig.
Hittade en sida med massa nya typsnitt.
Så himla skojjigt.
Jag skulle hjälpa Ida med en header och kände att typsnitten som fanns i datorn var ganska intetsägande och försökte ta reda på hur man skaffade sig nya, och vips fann jag en hel hög.

Så jag kunde inte låta bli att göra om min header också.
Och min bakgrund.
Och hela layouten.
Ooops.

Allt sedan jag lämnade blogg.se har jag inte riktigt känt mig hemma här.
Men nu känner jag att det är på gång.
Jag har ordnat layouten med några saker jag älskar.




1. Ugglor!
Finns det ett finare djur? Fräsiga, söta men ser samtidigt sura och kloka ut. Och de kan vrida på huvudet som ingen annan.
Inte för inte jag satte in den bild som mest påminnde om snöuggla på min axel.
Om de inte vore utrotningshotade och om det vore ok att ha som husdjur hade jag haft det.

2. Grått!
Finns det en bättre färg än grå?
Åh det är så snyggt. Olika nyanser av grått.
Även när vädret är grått kan jag nog tycka det har sin charm... även om för många gråa dagar blir lite för mycket även för mig.

3. Vit ram!
Nu passar det med vitram på bilderna igen... SÅÅÅ mycket snyggare och så snyggt mot grått ;)

4. Vitt hår!
Jag älskar mitt korta vita hår och därför valde jag 3 bilder där det är nyvitat och klippt.
Saknar det fruktansvärt nu. Mitt hår har en vacker utväxt (även om jag är vääldigt ljus naturligt så märks utväxten för den där vita är inte samma sak) plus att jag just nu skulle kunna sätta upp två toffsar för att det blivit så långt. Blä!



e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar