fyndhörnan.


startade dagen med frukost vid nya fiiina bordet och de nya ÖB skålarna.
nice.

igår drog min mor ut mig på fyndrunda.
bland annat till ÖB där jag hittade skålarna.
men den bästa affären var Svarta Lampan.
alltså jag hade kunnat köpa hela affären.
istället blev det tre lampor för under 800 kr!!!





älskar verkligen den här sista.
med fem glaskuber som hänger i luften.
den ska få pryda hallen.

senaste tiden även gjort skofynd!
under 1000 lappen har jag fått 3 par skor.
jag har breda fötter fram, smala på mitten och stor storlek.
brukar alltså inte vara helt lätt och beställa från nätet brukar vara en miss.
2 av de 3 paren fick jag tag i på nätet.
 
den här typen av sko i svart och brunt finns det många av i år.
jag ville självklart ha det jag inte hittade, en grå!
så fann jag ett par på nätet, have2have och rea!

liknade typ av sko som ovan dock svarta och HELT fodrade med ludd... göttit!
även en sådan sko hade jag letat efter till vintern.
de fann jag i Edsvalla!

aldrig trodde jag att jag skulle köpa kläder eller än mindre skor på ellos!
men när jag fick tag i dessa snyggingar med 40% rabatt var det asolut värt att prova och riktigt bra blev det ju!


så hörrni, dissa inte billig postorder eller skräpbutiker ute i Edsvalla... de bär på guldkorn!



e.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar