glädje : 140413


Japp exakt så här plus en svart mössa och svarta strumpor entrade jag scenen tillsammans med Sus inför kollegorna.
Ändå väldigt kul att delta i uppträdandet en liten grupp stod för, jag tror det var uppskattat.
Vem uppskattar inte att se ballongdansen som två kollegor modigt nog körde!
För övrigt var festen helt galet rolig faktiskt.
Jag dansade mig för svettig och drack en drink för mycket, men vad gör det om hundra år.
Mina hälsenor kortades tio centimeter i ovanan av klackskor.
Alla som var kvar var med i draget av dans och glädje, kändes som kliniken behövde den här kvällen!

Efter en mulen vilodag igår stack solen fram idag igen och jag körde ett killerpass för pulsen, ja nästan så jag kräktes, antar att kroppen fortfarande var lite mör, men jag körde på och toppade med lite mage. Nu mår jag som en kung!



Snart en ny vecka med nya möjligheter, vavavvoooom!

e.

Här kan ni se sumo...

1 kommentar:

  1. Hahaha filmen när du ligger på golvet, såå jädrans roligt!!

    SvaraRadera