vansinnes månaden : 130430


Imorgon är det första maj.
En vansinnig månad tar fart:

Slutspurt på praktiken (endast ca 10 dagar kvar !!!!)
Klinisk examination i form av sk "uppsövning" där vi själva styr över en anestesi ska minsann ta plats.
Det sista arbetet ska slipas till och göras klart för redovisning (vi har kommit rätt långt).
Ett fotojobb som löper på lite nu och då under månaden.
Ja förutom det ska jag hinna med ganska många inskolningspass på Ambulansen.
Det är cirka tre lediga dagar denna kommande maj månad.
Å tro inte att de är obokade, för efter 18 maj ska varje ledig stund tillbringas med Elsa och Linda som ÄNTLIGEN kommer hem.. lööööve is in the aiiir!


Redan imorgon börjar jag med lite skräckblandadförtjusning på ambulansen.
Fortsätter i grön färg på kläderna men ett helt annat jobb.
När alla människor (typ) tar en dags ledigt ja då börjar jag ett nytt jobb.
Varför göra som alla andra?

Kanske?

För övrigt fick jag och min studiekamrat fin fina kommentarer på vår Poster som vi ska redovisa det slutliga arbetet med.
Såpass att bara ett par ändringar så tyckte de att vi skulle söka om att få publicera den (!) hoppsan Kerstin!

Jag ska visa er den när den är redovisad.
Mer saker att se fram emot är lite bilder från helgens stora brakkalas i Dalarna då "morbror" Göran fyllde 50 och kusinerna Skandal var i farten.


e.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar