kärlek : 1203031


Igår var det familjemiddag.
Vi körde fräääädagsmys all in.
Bjöd på tacos och en stooooor godispåse.
Perfekt när barn är med, det går alltid hem, speciellt godisskålen.

Mina två hjärtan.


Herregud dina ben är snart längre än mina.
Jag minns än idag när din mamma ringde och hur lyckligt trött hon lät när hon berättade om din ankomst.
För första gången i livet förstod jag vad det där med att DÖ för någon betydde.
Och då är du inte ens MIN.
Jag föll pladask för dig och jag älskar dig lika mycket, alltid.


Som många vet och förstår är inte kärlek begränsad till en person.
Det här var mitt fredagsgodis.
Vem kan inte älska dessa ögon?
Mer och mer märks det att du är lillasystern.
Så som det också var mellan mig och din mamma.
Din största idol är din storasyster.
Och du jag ska tala om för dig, jag har också min storasyster som idol!
Det är bra förebilder, dom ska man ta väl vara på.

Givetvis hyser jag en oändlig kärlek för dig och kommer alltid kunna viska att jag älskar dig i ditt öra.


Undra just hur kär och galen jag kommer bli min egna.


Det är ett senare kapitel.
Ikväll blir det rosa läppstift och rock n´ roll!




e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar