God Jul : 111223

Ja så var den äntligen här, julen.
Som den lilla julsucker jag är njuter jag till fullo, även om julstämningen inte riktigt är vad den borde med 5 plusgrader och grönagräsmattor.
Vi hade lite snö. Jag hade nöjt mig med det.
Jag nöjer mig även med lite frost.

Vi klädde otradionellt nog vår gran i tisdags redan.
Dels för att njuta av den och dels för att vi redan hade den hemma.
Åh så fin!



Med och utan klappar.


Å så mina bääästa vänner på julen, som vaktar vår gran.
Har funnits med så länge jag kan minnas i granen och nu har de följt med mig till mitt hem.
Minipolkan och killen på grenen.


Pysslet fortsätter med paketinslagning.
Himla skojjigt.






Fint snöre från Lagerhaus.


Häromdagen visade Ernst stolt upp sina kolor med polka på.
Och marshmallows.
Gårdagens nyhet Ernst!
Polkakolorna gjorde jag förra året och marshmallows har jag gjort udner hela december, så de så.

Bara för det stal jag tillbaka en idé, att göra polkakolorna till klubbor.
Jag valde också att göra chokladkola med polka och pepparmint istället för vanlig kola.



Slog in i cellofan och lite vittsnöre.
Fint värre.


Nu har jag ledig över heeeeeela julen, vilket är fantastiskt för en sjuksköterska.
Så nu ska jag ha en underbar jul och Ni med!!


GOD JUL!


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar