nästa anhalt.

Tog en tur med stavar och storasyster på Stockfallet innan vi hämtade hennes små.
Underbara tu.

Efter gårdagensinlägg blev jag lite nostalgisk.
Eller lite eftertänksam kanske.
Ida gissade rätt på Malta.
Här kommer nästa anhalt jag gjort i livet.

Efter Malta  flyttade efter en sommar med tokjobb för att få ihop pengar söder över igen. Denna gången uppgraderade jag och fick en G A R D E R O B! Jag minns lyckan över att kunna packa upp min väska.
Jag bodde SJÄLV i rummet, rummet var en del av en lägenhet med några andra.


Staden låg som i en gryta mellan bergen och på helgerna tog man sig mot havet och fläkten.
Mycket gamla byggnader och vackra landskap.
Kontraster mot alla exklusiva modehus som hade sina affärer på gatorna.


Den här tiden blev inte alls som planerad.
Ett år blev tre månader och något helt annat.

Vilken stad var detta tror ni?
(Ida får inte gissa då hon vunnit en gång ;)

e.

2 kommentarer:

  1. per.olof.johansson@karlstad.se3 november 2011 kl. 23:23

    Och pappa får väl heller inte gissa, för jag vet ju. Men fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Jag kan jag kan men jag ska va tyst.. ;) Superfina bilder på en stad som jag gärna skulle besöka någon gång!

    SvaraRadera