brunch med fröken.

Igår hade jag utbilding hela dagen. Lite sovis och klev upp klockan sju!
Det skulle visa sig bli en trött dag ändå... för jag åtog mig ett nattpass (kvalificerad övertid..nice!!!)
Så det blev ett vaket dygn.
Nattjobbet gick över förväntan och var pigg som tusan och tänkte att det smäller nog till när jag väl får sova.
Skulle nämligen gå upp kl 12 för kl 13 skulle fröken Ileby komma på besök.
Jag vaknade INNAN klockan, inte direkt pigg men inte det vrak jag väntade mig.
Så jag följde min plan med att laga brunch åt oss, traskade till Hannas och köpte bröd.


Inte dåligt att få till denna buffé efter 5 timmars sömn på 2 dygn!

  Å fröken Ileby var nöjd, även om hon fick vara luddig i skärpa bakom maten som ligger i skärpa.
Lite trött fotograf. Bilden ovan kan man se ännu en "fotomiss" ett glas i förgrunden som bara stör.
Imorgon blir det bättre, för då ska jag fota barn.

Mycket trevligt att fika/bruncha hemma. Nästan bättre än på stan!
Speciellt med den äggröran.. oh!

Kände när jag fått mat i mig efter ca 12 timmar utan mat att kroppen började säga saker och ting.
Fast den visste inte riktigt om den ville vara.. trött, mätt, hungrig eller pigg.
Jag valde mätt och pigg och Ileby och jag tog en tur mot Myrorna, givetvis, ett måste när vi ses!



Fin fina sockerpullor hittade jag där!


Å i affären som säljer ut Nelly och diverse hittade dessa pjucks, jag som verkligen behöver ETT till par skor (not) men på sådana sälja-ut affärer finns ALDRIG 41or... bara när Anna är med och hittar dom åt mig, jag hittar hennes och hon mina.


Jag tycker hon ska flytta hem. Köp hennes fiiina kalender vettja, kolla in AnnaRitar !

Å nu mina kära vänner var det tänkt att det skulle bli After Work med mina kollegor, men inte ens superwoman Erika klarar det. NU är jag trött, det värker i mina ben och jag vill BARA ligga i soffan.
Lika bra det, annars hade jag somnat i ölen och drunknat, det vore dumt.


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar