Till Linda.







Jag minns inte hur länge du har pratat om att få gifta dig i Fjällbacka. I den lilla byn där kyrkan ligger på toppen och vätter ut mot havet. Hemma hos dig i USA har du en liten tavla. Illustreringen föreställer just Fjällbacka med kyrkan högst upp. På den har du pekat och sagt; Där ska vi gifta oss!

Du fick din dröm. En sagolik dröm dessutom som lyckligtvis inte bara var en dröm, den fanns kvar när man nöp sig i armen.

Efter allt kämpa med att bo på andra sidan havet har du/ni lyckats ro det hamn. Ert förhållande har fått kämpa men det är också stärkt er till det ni blivit idag, herr och fru Schaefer.

Min älskade Linda som är lika nära mig idag när vi bor så långt ifrån varandra som när vi bodde på samma gata för hundra år sedan.

Utan dig hade jag inte varit den jag är idag. Utan dig hade jag gått miste som så mycket och framförallt en underbar vän!

Jag är så glad för er och tack för den fina dag er bröllopsdag var, för att få vara med och dela och uppleva den med er, så fantastiskt! Framförallt att få vara en av dina tärnor!

















































































Här var er första morgon som mr & mrs Schaefer!


Grattis igen!

Ikväll ses vi för sista gången innan nu återvänder till landet på andra sidan havet igen. Det vill vi inte ens tänka på nu.

e.


(PS. Till er förutom Linda som läser så kommer säkert fler bilder senare. Kanske någon på oss tärnor och lite mer från kyrkan då jag inte hade kamera.)

2 kommentarer:

  1. Otroligt vackert!!
    Kram Sara!

    SvaraRadera
  2. Åå såå fint! ser verkligen fram emot mer bilder =) kram

    SvaraRadera