Sinnen.




Alla känslor ligger så nära och naggar under huden. Jag påverkas sjukt av dofter. När jag är förkyld skapas dofter från förr i min näsa. Det är det bästa med att vara förkyld. Inte många förstår vad dessa förkylningsdofter är, men jag är inte ensam.

Efter att ha varit förkyld ett par dagar uppstår det. Det kan vara doften av någon gång i lågstadiet, det kan vara doften av klassrummet på Malta eller från basketcupen i Luleå.

Det är helt sjukt. Jag bli hur som helst väldigt känslosam och livet suger sig in i min kropp. På ett sköntjobbigtnsätt. Allt känns och alla sinnen är på full fokus.

Det är så flummigt men det har ALLTID varit så. Jag vill skapa så starkt att det inte går.

Äh it makes no sense at all för er va?

Lyssna på Promises med Nero , sjukt bra dancebeat.

http://open.spotify.com/track/1kjvBYbo5SgzDVn42c1SuF

När jag ska måla vårt soffbord ska jag ha denna på max och bara ösa med färg. WOOOOOHHHF!!!!!


Kvällen och dagen spenderades med min älskade Ida, Hein, Elin och Leia. Jag är så lycklig för dom, för alla våra år och att vi fortfarande är lika starka. Linda var nästan där genom en stark USA känsla på O'learys!


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar