Herr Kista.

Jag skulle gå in på gengåvan för att hitta billiga böcker att bygga bord av. Jag hann inte mer kliva in så stod den där. Det var kärlek vid första ögonkastet!








Mm mm herr Kista! Han är så jävla snygg!

Tillfredsställelsen man får av ett sjukt bra loppis fynd är himmelsk. Det är något visst med det alltså.



För övrigt har jag sett ut så här i helgen. Målat och spacklat i sovrummet. Resultatet kan bli visbart ikväll. Fast jag kanske väntar tills mina bokbord är färdiga och då hela sovrummet är klart!

Just nu har jag 40 cm av en vägg kvar att lacka. Då tog lacken slut. Morr.

Vi har även beslutat oss för att sälja vår skatt, röda soffan. Olika anledningar men vi kommer istället få en lite större. Låt mig presentera herr Boston!!!



Herr Boston och Herr Kista kommer husera fint tillsammans.


Vad det gäller mig själv har jag tokeksem på armar och hals/ haka! Det började innan vi målade bör tilläggas så det är inte boven, jag undrar just vad som gör mig såhär vacker?



Jädra obekvämt är det så nu ska jag köpa cortisosalva!


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar