buslock.

Vi har fortfarande inget internet och försöker blogga via mobilen.
Det blir bara inte lika bra bilder.
Eller de blir bra om man KLICKAR på dom men de som syns i bloggen ser grumliga ut, fast klickar man på dem ser man hur de är på riktigt.
Jag har heller inte hittat något högeklicksskydd för bilderna här som jag hade på blogg.se.
Jag saknar blogg.se MEN det kostar att blogga från mobilen där.
Det är skräp.

Ikväll är det stor divisionsfest vilket innebär hela Värmlands opererande specialiteter.
Arvika, Torsby och Karlstads avdelningar som har med kirurgi att göra helt enkelt.
450 anmälda gäster. Det är många det.

Å jag snorar och hostar men ska försöka orka för det är ju trevligt med 3 rätters och liveband.
Frågan är bara.. vad tar man på sig?

Det får bli en senare fråga.
Imorse buslockade jag mitt hår.

Hiss eller Diss????


e.

2 kommentarer:

  1. Helt klart en hiss, jättesnyggt!! Hoppas snoret blåser bort och att ni får de jätteskoj ikväll!! =) Pöss

    SvaraRadera
  2. Håller med. Vi hissar lockarna. Skitsnyggt! Ha en trevlig kväll/helg och krya på dig. Kram Marie E

    SvaraRadera