bröllopsfotografen.


Möjligheten att göra en fin bok av sitt bröllop kan jag erbjuda i mina tjänster som bröllopsfotograf.
Detta var min bröllopspresent till min syster och hennes man.




Gåvan var boken och jag som fotograf under dagen.
Älskar att ha möjlighet att ge den gåvan.


Gå in för att se mer av mig dom fotograf!


Imorgon bär det av mot Fjällbacka för mina bästa vän Lindas bröllop!
Så HÄRLIGT det ska bli.
4 dagar av kärlek!
Denna gång står jag tärna vid hennes sida så kameran får vila (även om jag såklart kommer fotografera).
Dock kan jag inte både vara tärna och hennes fotograf och ge henne den gåvan.
För mig är det en underbar gåva av henne att få vara en av hennes tärnor!
Tack min vän, känns så himla bra att få den uppgiften!


Lägenheten är så gott som nerpackad och det är bara att bege sig på minisemester innan tillträdet till lägenheten ges på måndag!!!!!!


Woop.

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar