Off.








Snälla Christina som jag hade som kompanjon idag lät mig sluta redan klockan två. För jag skulle på semester. Jag var så trött när jag åkte hem. Idag var jag mer undersköterska än sjuksköterska. Fasen det är skönt att slippa huvudansvaret men man blir mer kroppsligt trött av uska jobb.

What ever gick i alla fall på semester.

Kan vara en av de märkligaste känslorna att FÅ betalt ledigt i 4 veckor!!!! Jag har tidigare aldrig upplevt den där nu- går-jag-på-mina-fyra-veckor. Galet skön känsla och nu förstår jag vad alla menar när de knappt orkar de sista dagarna. Så loj man blir.

Så i skrivande stund invigs semestern med power nap i gräset. Vad kan vara bättre än att då ha med en påse lakritsbilar och en av de finaste låtarna just nu, Daniel framfört av Bats For Lashes?

http://open.spotify.com/track/72Z3omkingFSu6Qvo7EkLh


e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar