En ny era.

Välkomna hit, samma blogg och samma upplägg.
Bara ny design och nytt place.

ErikaLouiseKristin består dock still.

Detta byte känns tråkigt då jag måste lämna alla mina gamla inlägg på,


Dock kommer den bloggen ligga kvar som ett litet arkiv jag säkerligen länka till då och då.

Bytet sker av i-landsproblematiskaskäl och ekonomiska skäl.

Jag fullkomligt VÄGRAR betala för att kunna blogga på blogg.se från min iPhone.

Det var det ekonomiska.

I-landsproblemet var just att jag inte kunde blogga på min phöne.

Det mesta är fixat här på nya placet, men ha överseende om något krånglar, eller fattas, jag jobbar på det!



Som start på denna fina era ge jag er


Jack Sparrow


e.











1 kommentar:

  1. Hej,
    Hur bloggar du via iPhonen? Jag bytte hit för att kunna blogga via mobilen smidigt men jag har inte fattat vad jag ska använda för app, kan du vara behjälplig?
    Tack

    SvaraRadera