läppar : 130926




Det är något visst med klarröda läppar.
Igår sa Anna att jag borde ha röda läppar och osminkade ögon med markerade ögonbryn.
Det har jag haft fast med mascara.
Idag vågade jag ta steget utan mascara.
Tyckte det blev riktigt passligt till den nya frisyren.


Ibland grundar jag inte.
Men helst vill jag grunda med IsaDoras #31 Prime Red.
Ibland har jag bara den.
Fast allt som oftast lägger jag på läppstift.
#515 Coral Crush ihop med Prime Red blir en fin nyans.
Läppstiftet är från någon trevlig supermarket i USA.
Där har de bra och billigt smink!

En annan fin kombi är Coral Crush tillsammans med Make Up Stores läppstift Dare, som är knallorange.


Jag har alltid varit svag för läppar.
När jag tecknade/målade som ung la jag ofta fokus på läppar.
Gärna med ett kilo glans på, mest för att det var så roligt att måla shinefläcken!
Det där gick även över i mitt fotograferande och jag hade plåtat ett antal läppbilder.

e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar