kortlångthår : 130923


Åh gud.
Ni som har kort hår förstår detta dilemma. Ni som har kort vitt hår ännu mer.
För en över en vecka sedan skulle skalpen trimmas och fyllas på med vitt.
Frissan blev sjuk och en ny tid fanns först om TRETTON dagar.
I-lands problem deluxe.
Jag har aldrig känt mig så långhårig i mina korta frisyr.
Är det meningen att jag ska spara ut?
(tror inte jag vill det men tanken slår mig då och då, hemskt jobbigt att göra men ändå)



Dock har jag nu de senaste dagarna tänkt vad jag skulle vilja göra.
Raka ordentligt på sidan. Det har jag haft i omgångar och nu var det ett tag sen. 
Så det känns som antingen sparar jag eller så rakar jag.
Lutar ju åt att jag rakar, för jag är så nedrans trött på´t.



På vänster sida om mina bena har jag ibland haft helrakat (alltså någon mm stubb) men för det mesta har det var en kant där, det är just den kanten jag funderar på att slopa så att det är rakat ända upp till benan.
Jag ser lite bitsk ut, för jag är så arg på mitt hår.

På onsdag mina vänner har det gått TRETTON dagar.
Ahhhh...


e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar