Go East : 130422


Välkommen tillbaka Anna och Erika!

Så lite som kan göra så mycket.
För dem tar det ingen tid alls men det ger oss studenter så himla mycket.
Jag var redan glad bara av vara tillbaka  och när man välkomnas tillbaka av en liten rad på planeringstavlan blir i alla fall jag ännu lite lyckligare.

Idag kom vi hem igen.
Jag och Anna.
Hem till Öst.
Löjligt men det var exakt så det kändes.

Tack alla ni fina på Öst som gör stämningen till vad den är hos er.
Ni ger oss studenter plats och ni ser oss, även ni som INTE går med oss.
Det ska bli grymma sista fyra veckor (!!!!) SISTA!

På det bjuder jag på en liten illustration.


Litet eftermiddags kludd.
Jo jag tecknar, ritar, målar.
Ibland som den här på en kvart och ibland längre.
Oftast är det när jag inte vet var jag ska göra av alla känslor.
Vilka de än är.

Imorgon, ny dag på Öst, jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar